Rolig läsning för min del . . .

Glömde ju skriva om vad jag läste idag i "Medbarn" tidningen man kan roffa åt sig
hos barnmorskan , stod väldigt passande ( för mig ) om förlossning .
Det jag fastnade för var ju helt klart frågan om smärtlindring , jag blev
lite full i skratt eftersom jag hela tiden blir mer övertygad om att jag gör helt
rätt i att skippa EDA totalt & att det inte ens ska nämnas under min förlossning utav personalen.
"Kvinnor som fått ryggbedövning minns smärtan som väldigt kraftigt ända upp
till 5 år efter förlossningen . De som inte tagit ryggbedövningen har lättare att glömma."
Sen stod det lite om att har man bra stöd under förlossningen så minskar behovet
av smärtlindring för man känner sig lugnare & tryggare antar jag.
 
Precis tjötat med syster i någon timma , lika trevligt varje gång.
Men nu är det "S.O.S familj" , så nu kan man ju inte sitta i luren haha.
Sina ligger & snusar på Dannes tröja , NU har hon börjat löpa ordentligt,
hade fel innan märkte jag idag .
Hon har varit hyfsat gnällig & övertrött , så nu känner man igen henne när löpet är igång.
Då blir hon alltid övertrött & små gnällig , mer gossjuk & så .
Sims traskar runt , käkar lite hundmat & yrar omkring .
Får se om det är någon rolig film eller program ikväll.
Annars blir det nanna i tid idag , för imorgon kommer det inte ringa någon irriterande
väckarklocka tack & lov !
Enda som sker imorgon är en runda till apoteket , mina novaluzid har börjat tacka & heja,
har 3 tabletter kvar vilket innebär katastrof om dom inte fylls på ;)








Postat av: LAJSA.NET

SOS familj är så himla sjukt aså! Ungarna beter sig som om dom vore britter :P .. Haha.. Men kul iaf.. lite skrämmande..



Ameeeen lägg av!!! Nu blir jag ju skraj själv!! Men det vore "kul" upplevelse att köra utan och se vad man går för ;)

2008-10-15 @ 02:53:14
URL: http://lajsa.net
Postat av: Lisa

EDA är bajs ;P

2008-10-15 @ 20:27:47
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?