Sängen för min del ..

Just nu sitter jag i sängen & slö tittar på tv & myser med djuren.
Försöker bli kvitt det onda för jag vill fan inte sitta fast såhär som jag gör idag.
Känner mig rastlös till tusen , vill baka NU , men kan inte stå upp mer än någon minut.
Men får väl nöja mig med att jag kan ligga/sitta hyfsat okej.
Snart kommer mannen hem också , eller tja han slutar vid 6 men
dom brukar ju få gå tidigare för det är tydligen väldigt lite att göra nu .
Sen har han ju börjat sitt treskift också , så nästa vecka jobbar han kvällen,
känns både kul & tråkigt , segt att han inte är hemma på kvällarna,
men samtidigt träffas man ju mer på dagen så ;)
 
Sitter här & dricker massa jucie , sån man blandar själv,
fick ett helt brätte med sådana igår av svärmor & Bengt.
Göttans som tusan , sommarspecial eller något sånt är det .
Sitter & luskar på om jag ska göra champinjonsås till maten också ,
jag äter ju egentligen inte det men sen jag blev gravid äter jag ju allt möjligt konstigt.
Så det kan nog vara gott ?










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?