Seg dag..

Vilken seg dag .
Inte gjort det minsta vettigt eller överhuvudtaget .
Just nu hör jag en gnällande hund för hon är i köket & kommer INTE därifrån.
Varför ?
Jani , hon äter kattskit & bryr sig inte om att vi gång på gång säger till henne,
så nu kommer hon inte åt den & får hålla sig i köket ett tag tills hon fattar att
äter man kattbajs = skämmas & att man inte får något kul.
Kan låta hemskt men vad ska man göra ?
Vi kan ju inte skrika & gorma på henne för det har nada effekt.
Så nu provar jag det här , funkar det är det ju jättebra.
 
Snart kommer käraste hem också  , härligt det !
Rent uttråkad nu & tycker han kan komma NU.
Ska väl börja på maten också , men det gör jag sen ...
Just nu vill inte kroppen sammarbeta & det gör ont överallt.








Postat av: Beetty

aah okej, ja det är ju inge kul heller när inget hjälper, ja bad o duscha varmt tyckte jga va otroligt skönt ifall jag hade ont ngnstans =).. tur du inte har så långt kvar alltså, hur har de gått med igångsättning? =)

2008-10-10 @ 20:21:13
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?