Tålamod , in my ass.

Jag har inget tålamod , hallå , KOM UT !
Tjat om detta , kan ni räkna med tills hon är här , för jag är inte villig att
ställa upp som boende längre , nu är det dags att lämna min mage & välkommna världen.
Ätit mig proppfull av clementiner , nu är jag kräkfärdig istället.
Mindre kul men gott är det iallfall ;)
Ska snart vika bebiskläder & lägga in .
Blir nog dammsuga lite & diska också ...
Ska även försöka läsa lite för att tiden ska kännas mindre tråkig.
Nej , just nu går det inte att skriva.
Jag har ingen lust ...?








Postat av: Beetty

usch förstår att du inte orkar mera, bläää, ja nu mår jag mkt bättre tackar som frågar =)

Ja du har ju inte speciellt långt kvar nu heller så bebis får ju gärna ta o komma ut va? ser att ni med haft krpångel med internet, vi med fast vi har bredbandsbolaget. märkligt. hmm.. =)

2008-10-01 @ 21:28:10
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?