Tjockare katt & irriterande internet.

Just nu strular internet uppkopplingen , ovanligt ju ,
har varit jätteknepigt senaste veckan , tele2 är verkligen drygt emellan åt.
Så nu har jag kopplat in det trådlösa bredbandet istället.
Mohaha , härligt att man har sånt också ;)
Idag när jag tog upp Sims märkte jag hur han lagt på sig ,
när vi tog hem honom var stackarn bara skin & ben , nu börjar han ju likna en katt .
Nu är det ju Oktober också , hoppas dock att kylan håller sig borta tills jag fått ut sessan,
för jag vill slippa få spel över att inte ha någon egen jacka utan då blir jag illa tvungen
att sno älsk´s , vilket inte skulle se hel snyggt ut enligt min åsikt.
Igår gick vi upp till svärmor en runda & drack kaffe , tog med lite "clementiner",
jag skrev ju 6 kg , men i själva verket var det 9,5 kg .
Haha , det är mängder att äta & ge till andra vill jag lova.
Men dom är sjukligt goda , lagom sura :)
Handla även kattsand igår , hade ju toa-lätt som det heter innan men Sina var
rätt fixerad vid kattskiten & detta verkar få henne att tappa intresse för lådan.
Vi provade att flytta den också , men då blev katten förvirrad & la en hög
där lådan stod innan  , så det loppet är kört.
Nu står lilla Sina & gnäller , så nu får jag helt enkelt avsluta detta inlägget
& leka med henne annars går mitt huvud sönder.
Återkommer väl snart igen !








Postat av: natta

Jag hade swings jacka ;) den va snygg :D

2008-10-01 @ 11:37:16
URL: http://nathalie

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?