Torsdag , igen !

Usch ,  imorse ringde väckarklockan redan vid halv 6 , vilken plåga.
Vid 6 tiden åkte älsk iväg men först fick han pussa lite på mig ,
sen fick han fråga om jag började bli pigg , vilket jag var på väg till att bli .
Har ju den förmågan att väcks jag , är jag pigg som tusan efter.
Och så tidigt på morgonen finns det inte någon vits med att vara pigg för min del .
 
Gick iallfall upp för ett tag sedan , trött & sliten känner jag mig .
Katten har terroristerat mig hela natten genom att han vägrat
lägga sig någon annanstans än på mig & min mage.
Började morgonen med en liten frukost bestående av 2 legrigan & 1 novaluzid,
mums , kände riktigt hur magsyrorna bubbla i halsen på mig ;)
Sen skulle jag äta frukost , vilket bara var äcklande .
Men jag måste äta annars kräks jag bara som en gris.
Inget smakade bra helt enkelt , inte ens mitt kaffe var gott idag .
Då är det något allvarligt fel !
 
Idag ska jag försöka plocka undan här lite , blev inte av igår som planerat eftersom
vi var iväg stup i kvarten & tiden man var hemma orkade man ju definitivt inte städa.
Just nu känns det som min plan är rätt körd , men jag ger mig inte än ,
får helt enkelt se hur kroppen fungerar lite senare.









Postat av: LAJSA.NET

Åh gud vad spännande.. Det pirrar i kroppen på mig!! Ska hålla koll på Webbisarna!! Åh hoppas hon kommer nu till helgen! Åh.. Vad excited jag är! Tårögd också! Hihi..



Vilken färg? Rosa va? Rosa passar jättebra till Ängla :P

2008-10-23 @ 10:29:06
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?