Kvällssnack.

 


När det är sånt här ruskväder & kolsvart ute avskyr jag att gå ut med hunden.
Det är då man nästan önskar Sina kunde gå på toaletten eller låda :P
Men att vara hundägare har ju både sina för - och nackdelar.
Jag ska nog vara tacksam över att ha en hund som avskyr regnet lika mycket som jag,
så det är snarare hon som kissar snabbt & börjar slita med sig mig hem igen.
Eftersom hon löper behöver hon gå ut lite oftare också .
Men vad gör man inte för sin underbart jobbiga hund ?
Sen kan jag ju berätta att hon började duktigt med att hålla rent efter sig,
de andra gångerna hon löpt har det sett ut som en blodbad efter henne,
NU däremot är hon inte lika intresserad av att sköta sin uppgift utan tycker
väl vi gott kan gå med moppen i högsta hugg för att torka efter henne ?
Återigen till något positiv , det är inget som håller på hela tiden ;)
 
Sitter här & funderar på att äta något , magen börjar kännas lite tom
eller om det kanske är för jag är otroligt uttråkad .
Trött är jag tyvärr inte , varför i hela världen ska det bli så för?
Innan slockande man ju som en stock tidigt , nu så är det tvärtom,
man hade behövt klubba ner mig för jag ska få sova vid normal tid .

Alternativt klubba mig till sömns igen när jag vaknar klarvaken mitt i natten &

inte kan somna om för sömnbehovet tydligen inte är lika stort nu .

Ännu svårare är det att somna utan att ha sambon vid sin sida.
Vi har sovit ifrån varandra max 2 nätter under hela vårt förhållande.
Alltså är det en självklarhet för mig att han ska ligga bredvid ,
men nu kanske man får nöja sig med katt & hund tills han kommer hem :P
Håller tummarna för dom får gå tidigare idag , annars är det ju kl.2 som gäller.
Uscha , nu kom halsbrännan så jag ska hinka lite mjölk & äta risgrynsgröt.









Postat av: LAACY

ååååh va söööt hon är!! har aldrig fått se bild på din hund innan



joo jag har ju också funderat mycke på de för man kan ju inte lämna bebisen hemma för att gå ut med hunden .. och de blir för klumpigt med vagn varje gång .. men de var smart med bärsele! har jag inte tänkt på inann=P

jag är alldeles för lat nu jag med för att ge henne den motionen hon behöver men hon verkar inte ha något emot de så länge hon får följa med steven i bilen och så .. inte är hemma hela dagen .. aa sådana här kvällar är de hemskt att gå ut =(

2008-10-17 @ 00:04:44
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj, två nätter ifrån varandra ;P Lyx ;D



Sina är en fin hund :)

2008-10-17 @ 00:55:20
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?