Uttråkad? OJA.

Varför är det bara skit på tv:n när man är uttråkad?
Börjar bli lite små trött också , inte sovit något alls under dagen .
Men kan aldrig sova ordentligt när inte älsk är hemma .
Försöka dör man inte av så det kan ju vara något.
Lär ju vakna & ligga vaken någon timme i natt som vanligt.
Imorgon ska vi iallfall vara hos barnmorskan kl. 11 ,
hoppas blodtrycket är oförändrat eller till det normala & att proverna
visar nada , för jag blir knäpp på riktigt om det skulle bli mer skit nu .
Hoppas innerligt att det ska vara hyfsat lugnt fram tills hon kommer nu .
Jaja, i veckan ska jag väl ge mig på att packa bb-väskan , kan ju vara tid för det,
men känner jag mig rätt så lär det bli ihop slafsat på vägen in ?
Kan ju försöka vara lite mer planerings människa i detta läget.
Ska försöka komma ihåg att höra med bm imorgon om man får ha datorn med sig,
de flesta sjukhus har ju inget emot det men lika bra att höra .
Nej , nu ska jag ut med vovvisen & sen äta lite bullar !









Postat av: Beetty

Kikar in lite =)..

Hur mår du nu? har du fått provsvaren än?

2008-10-14 @ 10:03:24
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?