Bebistjöt <3

Nu har snorisungen disco i magen till "Just dace" ,
mys för henne , mindre skönt för mig för hon har siktat in sig ordentligt på revbenen.
Hon har varit rent hemsk sedan igår , hon har varit guda snäll & skonat mina
revben från hårda sparkar men nu så jävlar får jag mitt ;)
Vi la även märke till en rolig sak häromdagen när Danne låg vid magen ,
han blåste på den , ni vet så det låter , hela bebisen hoppa till .
Igår gjorde han samma & visst , hon hoppa till lika vilt då med , sen
fick jag ju staffas eftersom det är mig hon ger igen på;)
Numera får man respons varje gång man trycker på magen , hon laddar till en så ordentligt .
Vissa gånger känns det som man har en ailen i magen & det ser ut så också ,
jag kan sitta lugnt & stilla & nästan hoppa på stället & hojta till för jag bli så chockad
av hennes nya konster .
Nej , tack & lov för det inte är evigheter tills hon kommer ut . vill pussa & snusa henne nuuuu.

Sen har jag kommit på mig själv att köpa kläder inte är lika intressant som man trodde,
nej det är inte alls kul numera för jag har sån beslutsångest , för det första
är det inget direkt neutralt som jag skulle sätta på min bebis .
Alla superfina plagg är ju antingen KILLE eller TJEJ .
Jo sen har vi alla psykotiska bodysar &  diarre/bajsfärgade kläder som jag absolut inte skulle få för mig
att klä min lilla i för pengar , om hon inte blir knäpp av det blir lilla jag det ;)
Brunt är fint , men det man sett har ju varit i konstiga nyanser.
Nej jag är nog bara kräsen & envis.
Men så är det tanken på att det finns en minimal chans att det kommer ut en Ängla med snopp (!!!)
Ja , då skulle alla söta flickkläder varit förgäves & pojkstackaren skulle få åka hem i rosa?
Nej , kommit underfunn med det vi har hemma räcker gott & väl tills hon är utploppad,
då vet man ju till hundra procent vad det är & lättare att handla kläder .
Stäcker mig så långt att vi ska köpa en röd/svart vagn , för det är väl inte så pass hemskt
OM det skulle komma en ut en pojk.

Tänk om stackarn inne i magen är en pojke,  då har han lyssnat på namnet Ängla dagligen .
Läste en förlossningsberättelse för ett par månader sedan , dom hade väntat sig en tös,
men ut kom en liten kille , varpå mamman sa "Hon har ju en snopp" , ungefär så hade nog
jag reagerat just för man är så inställd på en tjej.
Men oavsett är bebisen lika efterlängtad  :)
Samtidigt var det så tydligt på ultraljudet att det var en flicka så chanserna på
att det skulle vara annat är i stort sett obefintliga.

Har ni också märkt hur mycket bebistjafs det börjat bli , huh , jag börjar bli inställd på att det är ett barn &
inte en rödfärgad typ med horn,svans & gaffel i handen .








Postat av: Anonym

Haha! :D Fy fan vad sött. :D Iiiih! Till och med Ingo ler ;)

2008-09-10 @ 13:01:14
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?