Blä vilken dag.

Inte alls på humör idag , vädret suger & det är bara piss på tv som vanligt.
Min barnmorska ringde precis , lite ang. sjukskrivningen men jag sa att jag
hoppar det nu & börjar ta föräldrardagar istället för att minimera risken för mer strul
ifrån försäkringskassan & minska handläggningstiderna.
Men hon ska iallfall ringa läkaren om det ska tas leverprover på mig
för klådans skull eller om jag ska ha recept på några tabletter mot det.
Jag har noll koll på läget men iallfall , skulle det tas prover
fick jag veta det innan för då ska jag vara fastnade innan .
Oturen är min bästa vän har jag insett .
Hoppas iallfall inte det ska behövas varken prover eller tabletter,
tycker ärligt talat att jag har tillräckligt med problem , detta behöver jag inte också .
Håll tummarna för det bara är vanlig gravidklåda & inte hepatos.


Tog fram alla bebiskläderna innan också , jävligt irriterande att de mesta
är i större storlekar , vad har vi tänk med ?
Men visst är det också bra att ha men det behövs köpas lite små strl också
innan hon kommer så hon inte behöver drunkna i kläderna .
Jaja , idag ska det tvättas & donas så är det en mindre sak att tänka på .

Sen får man väl börja packa bb-väskan som det så fint kallas,

men det känns så avlägset fortfarande.

Har iallfall börjat läsa & "planera" förlossningsgrejen lite ,

en sak som är säker , ingen epudral för allt här i världen.

Det ska inte ens nämnas när jag ska ploppa bebis.











BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?