En dag med mamma..

Imorse körde Älsk mig till mina päron .
Morsan tyckte allt att jag behövde ett par mammabyxor för jag hade Dannes träningsbyxor på mig
haha , eftersom det mesta är för litet numera.
Så efter vi varit hos mormor & käkat frukost där åkte vi in till staden & handla
ett par byxor , en tröja & lite bebiskläder.
Sen käka vi på en kina resturang, buffe , apgott :)
Vidare till apoteket men där fanns inget recept ?
Min j-a läkare är rolig , får ringa imorgon om ett för jag har två tabletter kvar bara .
Hämta mina småsyskon efter skolan , sen körde hon mig hem .
Så här sitter man .
Nu har jag ont som tusan i hela kroppen & är trött som ett svin.
Ska lägga mig en stund & vila, behövs !
Lägger upp lite bilder sen på det som handlats & på mormors söta vovve,
han är verkligen som en liten bebis haha .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?