Ett godmorgon & ett stort grattis..

Börjar inlägget med att gratulera Sandra & Niklas till pojken som kom igår vid 17 tiden.
Han var en stor kille , 48 cm & 4,3 kg har jag för mig & kom innan bf :)
Söt som attan var han !


Har precis varit ute med Sina , väntar på morgonkaffet nu .
Legat i sängen i någon timma & myst med både katt & hund.
Nu väntar jag på att morsan ska ringa igen , för hon ringde precis när jag skulle ut genom
dörren , men hon skulle ringa upp så .
Ska äta lite frukost & läsa bloggar nu också .
Sen vid 16.00 är det tvätt som ska fixas , inte så mycket eftersom jag passade
på att tvätta när vi var hos mamma i lördags.
Men ska iallfall ta lillans kläder idag så är de klara.
Annars händer det inte allt för mycket.
Handla lite sen ska vi göra , det är vad jag vet ;)
Har jävla massa förvärkar , molnande mensvärk så jag ska trycka i mig en alvedon också.
Tycker vi kan skippa förvärkarna & komma igång ordentligt istället ;)
Men snaart så ...









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?