Fredag.

Herregud , fredag redan ?!
Har vaknat en gång i timmen hela natten , så huvudet känns rätt tungt & jag har lust
att gå & lägga mig igen , men magen skrek efter frukost & Sina behövde gå ut .
Så jag fick snällt gå upp & göra lite nytta.
Nu sitter jag här, precis läst bloggarna jag brukar , så nu ska jag nog lägga mig ner en stund.
Har svinont efter igår , för jag städade ju , herregud känner mig som en sten .
Fick ta en skålhet dusch igår för att ens kunna sova , men ja , det gick ju inte så bra ändå.
Annars vet jag inte alls vad som händer idag, egentligen skulle ju Linn hämtas men
hon kommer imorgon istället men hon har ju varit hos oss varje helg nu i 5-6 veckor så .
Lillan ligger & misshandlar mig innifrån just nu , men det är mysigt ändå , fastän det gör
förbannat ont när hon ska på revbenen .
Imorgon går jag in i v.34 , herregud , tiden går undan .


Igår åkte vi hem till mina päron när älsk kommit hem  ,
när vi kom dit berätta morsan att hon gått med i Facebook , HAHA.
Hon var helt facinerad ju ;)
Jag kan inte med skiten bara , har en för att kunna prata med enstaka personer,
men nej , det är ju inget kul att ha iallfall :P









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?