Ge mig energi .

Jag är helt slut , jag är trött & orkeslös .
Usch , hade jag kunnat hade jag tagit med en injektion med energi.
Har legat som en fet jävla flodhäst i sängen mest hela dagen ,
tills nyligen då svärmor & Donny kom på fika .
Någon som har en aning om hur lång tid det egentligen tar innan järntabletterna börjar märkas av?
Iallfall nu ska jag slänga in lite kroketter i ugnen så man får mat i magen,
min käraste får all käka pannkakor .
Nu sitter man här med en massa förvärkar , ont gör det också :P
Uh , ska inte klaga , de riktiga kommer ju vara miljoner gånger värre.
Men jag ser fram emot dom , för det innebär att jag kommer få ut tösa & slippa vara gravid,
jag vill bli mig själv igen NU.
Vi får väl se hur länge hon behagas ligga kvar i min mage ,
hon får gärna lov att komma lite tidigare , dock inte senare ;)


En bild tagen idag . v.32









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?