Godmorgon !

Godmorgon får man väl säga.
Har varit vaken sedan länge , hunnit med en del iallfall,
gått en längre runda med Sina nu på morgonen , kände att kroppen klara av det.
Men nu har jag ju fått ont som tusan , men det är väl värt att min snäcka ska få ut & strosa en lång tur.
Nu ligger hon & sover som en stock , är det normalt när ens hund är tröttare än sina ägare om mornarna:P
Tröttheten börjar komma krypandes tillbaka nu , men smällar man får ta.
Ska tvätta vid 11 idag också , så jag kan ta mig en liten tupplur innan dess .
Vi får väl se vad som händer annars & orkas , syster kanske kommer .
Mår fortfarande piss & blä så det är tveksamt .
Jaja , skriver lite senare , för nu gör sig kräkmonstret sig påmind !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?