Godmorgon !

Redan fredag , herregud !
Gick upp nästan precis efter att Älsk åkt till jobbet , det vill säga lite över 8 på morgonen.
Varit ute med Sina & käkat frukost , det är väl allt .
Sen har det blivit en del bloggläsning & allmänt slötittande på tv:n.
Idag ska jag se till att städa , oavsett hur jag mår faktiskt.
Hoppas bara jag slipper fler kräk incidenter , men får vänta ett tag till innan jag sätter igång
annars är det kört , räcker med minsta lilla doft för mig att kräkas , spelar ingen roll
om det egentligen luktar gott förtillfället, för jag får allt till att lukta äckel på något vis.
Sen ska ju Linn vara här i helgen också :)
Imorgon ska vi först på dans , sen kalas för Melanie som blev 4 år förra veckan.
Sen går jag in i v.32 imorgon med ;)
Tiden går undan får jag väl säga , längtan blir större för varje dag som går,
vill snusa snorunge NU , inte om 2 månader.
Men med tanke på hur veckorna passerar lär det inte kännas som 2 år iallfall.



Har funderingar på om jag ska fixa mina naglar idag också om tiden & orken räcker till,
alltså gelenaglar vill säga .
Behöver inga tippar , otroligt nog har jag för första gången i mitt snart 20 åriga liv
LÅNGA naglar av mig själv .
Men vi får se om jag pallar , tålamodet är väl inte det bästa i dagsläget.
Kanske slänger på något lager bara för att de ska hålla sig .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?