Godmorgon ...

Jag trippa ut sängen vid 9 idag efter att ha glott lite på Rix morron zoo.
Inte gjort så mycket mer än käkat frukost & varit ute med hunden.
En från försäkringskassan ringde nu precis också , trevlig & vettig .
Fick svar på det jag undrade över & hon sitt så .
Tydligen står det olika om min sysselsättning , studerande , anställd & arbetslös haha.
Men nu är det uttrett så jag ska få papper hem som min arbetsgivare ska fylla i .
Tydligen är det så att jag kan få högre än lägsta fp trots att jag inte hann jobba 6 månader,
de bedömmer huvida jag hade som mål att fortsätta jobba om jag inte blivit sjukskriven & så .
Rätt gott faktiskt ifall jag kan få högre än jag räknat med.
Sen behövde jag inte skicka in papprena jag fick hem häromdagen tack & lov.
Senast runt den 11 / 10 kan jag räkna med beslut om min sjukpenning , naaajs .



Kom underfunn med att jag har mått illa & kräkts nu i ca 30 veckor , haha sinnessjuk.
Glömt hur det är att inte må illa faktiskt , kommer känns makalöst bra att slippa det sen .
Känns som att gå med kraftig fyllesjuka konstant.
Ja sen har jag ju haft foglossningen i sedan v. 10 kanske , snacka om lyckad graviditet?
Intalar mig dagligen " DET ÄR INTE LÅNGT KVAR , STÅ UT " , sen att det inte finns så många alternativ
än att stå ut är ju en annan sak , man får ju köra lite knepig psykolgi på sig själv för att orka.
För jag känner verkligen hur orken försvinner mer & mer för varje dag .
Vill bara ha detta hevletet över , ha min lilla flicka här & inte som något i magen som
tar musten ur en haha , låter rent hemskt men det är sant .
Nej nu ska jag terroristera min mor lite !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?