Gör mig frisk !

Jag hatar verkligen att vara sjuk & speciellt nu .
Har varit rätt orklös som bara gravid , nu får man en förkyldning som suger ur en all energi som fanns kvar.
Blä , känner mig rent av hemsk som inte orkar något .
Har kört stenhårt på näsdroppar & massa juice , kanske hjälper till att skynda på tillfrisknandet.
Sängen har varit min bästa vän idag , legat & myst med mitt täcke & vår monster hund.
Telefonerna har jag ignorerar , jag får sådana ryck ibland, behöver stänga ute omvärlden kanske.
Ska klura ut lite middag också , just nu blir jag mest äcklad av tanken på mat
men det tror jag inte käraste blir så något får ju göras senare.
Nu ska jag iallfall ta ut Sina så hon får göra sitt , men först ska man väcka henne ;)








Postat av: LAJSA.NET

Äcklad av mat? Eh.. JAAA!! :P Tack för dina kommentarer btw :) Kram

2008-09-02 @ 10:32:20
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?