Håll tummarna...

Håll tummarna , en lägenhet vi velat ha sedan innan är ute igen ,
kanske kanske är det vår tur denna gången !








Postat av: sesse

1. jag har itne råd med sån mat.

2. jag kan itne äta så.

3. jag har inte viljan till att äta mat & skita i godis men tanke på att jag är ett godis monster så då får jag skita i allt. och jag gör det inte bara för att gå ner i vikt utan också för att då i mig näring.. med tanke p åatt ibland hoppas jag över helt att äta och äter jag så är det kanske en gång om dagen fast det blir vid nio tio elva på kvällen..

2008-09-09 @ 23:51:27
URL: http://soulstone.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?