Hemkommen igen .

Har precis kommit innanför dörren nästan , varit iväg & lämnat papper
sen blev det kaffe hos svärmor , Sina lämpa jag av där innan så .
Nu när vi kom hem undra jag vart katten tagit vägen , för han kom inte eller jama
så jag trodde att han kommit ut för en stund , men han låg & sov på skrivbordet ;)
Nu ska jag äta lite frukt & försöka vila ett tag , den lilla biten upp där känns av ordentligt.
Imorgon fasar jag för , ska till barnmorskan , ska gå hem därifrån , lär väl lipa när jag kommit halvvägs !
Annars händer det inte mycket idag , ska dammsuga lite , har en halv gräsmatta i hallen.
Sen diska upp lite glas så är det inget mer .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?