Inget gnäll här inte..

Älsk är ute med Sina på en lång runda , härligt värre !
Hennes gnäll går en på nerverna men man kan ju inte direkt skälla på henne för
att hon gnyr , det är ju löpet som ställer till det !
Har iallfall myst med Sims & lekt lite med honom , så han är nöjd & glad.
Ska fixa lite kaffe strax , sen käka frukt som en tok , vitaminer är allt bra att fylla på .
Det är nog det enda jag får ner nu också för illamåendet har blivit värre nu igen.
Men tänker försöka undvika att ta fler legrigan , orka trycka i sig massa tabletter !
Men jag skriver väl lite senare !








Postat av: Sesse [Jojjes Mamma ]

Hehe tack för att någon håller med mig :D :P

2008-09-26 @ 19:11:03
URL: http://soulstone.blogg.se/
Postat av: Madelene

Brist på sysselsättning! Säger du!

Du gör fel i att prata om saker du inte vet något om. Kan du någonting om upphovsrätt? Bilder "hamnar" inte på google, de LÄNKAS dit.



Jag vill inte att någon använder mina privata bilder utan lov. Skulle inte du känna samma sak?



2008-09-27 @ 10:39:57

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?