Just dance...


Är man sugen på lite utgång eller vad?

Nu är det ju hundra år sedan man var ute & dansa röven av sig.

Just nu saknas dansgolv, bra musik , gott sällskap & en REDBULL-VODKA.
Haha .
Och vet ni vad, jag kommer vara en sån hemsk människa så ett par veckor efter
snorisen kommit ska jag ut & shake some ass.
Okej , först måste jag gått ner en hel del men jag lär ju inte ta lång tid på mig
att bli av med äckelkilona jag gått upp.
Bara för man får bebis betyder det inte att kroppen behöver mögla i åratal efter,
sen kan man skylla på dina gravid kilo hur bäst man vill , jag kommer iallfall
ge mig fan på att bli av med dom så fort som möjligt.
Sen läser man ju om dom mammor som är ute & roar sig som får skit i huvudet av folk
som tycker & tänker väldigt mycket.
Jag anser iallfall att barn är inga hinder , inget som stannar upp livet eller begränsar en till
att sitta hemma & uggla , nejdå leva måste man göra , med eller utan barn !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?