Katthataren har fått hem en kattunge !

Ja nu ska ni få höra .
Jag är ingen vidare kattmänniska trots jag är uppvuxen med katter.
Men så var vi hos mina föräldrar idag & käka , så stod ungarna med en kattunge som
verkade lite bortkommen .
När vi gick ut så hälsade jag & såg att den var ju faktiskt undernärd , den stod & mjaua
utanför hela tiden vi åt & så .
Det märkes att katten blivit övergiven om man säger som så  .
Vid en närmare titt var tramdynorna fulla med sår , pälsen precis som någon bränt honom.
Katten är i allmänthet i dåligt skick med rätta ord.
Jaha , så var jag i farten ,
Mamma & dom kan inte ta in den pga allergi , jag tyckte det var synd att den skulle vara utomhus
på det viset som den antagligen varit.
Är väl någon idiotjävel som tröttnat eller haft honom som sommarkatt.
Men ungarna satte upp en lapp i affären ifall det är någon som vill känna vid honom.
Efter lite snack så kom vi fram till att vi skulle ha hem honom , ifall ingen ringer så får han bli vår.
Helt otroligt , JAG släpar hem en katt !
Men han är guda söt & hur gosig som helst , jag smälte helt enkelt.
Nu ligger han & sover inne i Linn´s säng , snart ska Sina få hälsa ordentligt ,
för det blev en snabbis i trappen när vi skulle ut med henne också .
Då var det katten som inte var så glad över det ;)
Han fick namnet SIMS också haha.
Lite bilder kommer upp senare !








Postat av: Vic

Stackars katt, sjukt att en del människor bara överger sina katter :/

2008-09-20 @ 20:34:39
URL: http://azpii.wordpress.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?