Klagomuren själv.

Ja nu ska jag allt slänga ur mig en massa (o)positivt skit.
Mår illa som en svin , känns som kräket är i halsen & vänder hela tiden.
Jag har en otrolig smärta i ena sidan av hela ryggen , det hugger & värker,
sen på det hela har jag sammandragningar som inte är sköna.
JAG ORKAR INTE MER !
Imorgon kommer jag ta upp det här med igångsättning , för såhär kan det inte hålla på ,
sen att man ändå inte blir igångsatt så mycket tidigare så kan det göra lite skillnad.

Nu är älsk i väg & handlar , sen ska vi se Hancock , får väl se om den är bra.
Just nu känns det som den är skittrist , men ska inte dömma för snabbt.
Sitter här med mitt kaffe & är inte på roligt humör , just för det gör så förbannat ont.
Nej , har verkligen ingen positiv syn på något förtillfället .
Känns som allt verkligen börjar sätta sina spår.








Postat av: LAJSA.NET

Jag håller tummarna stenhååårt för igångsättning.. Det kommer jag också vilja ha.. Aldrig att jag kommer orka vänta!!

2008-09-24 @ 09:34:23
URL: http://lajsa.net
Postat av: Lisa

Hancock är bra ;D



Du får ringa dit och prata om igångsättning istället :) Hoppas på det! Dina 25 kilo kommer att rasa direkt ^^

2008-09-25 @ 02:41:47
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?