Lite av en sovmorgon !

Japp , idag klev jag ur sängen vid halv 11 , underbart.
Men det är väl för jag varit uppe hundra gånger i natt  ,
sen låg Sina i sängen så jag skulle köra ner henne genom att "skyffla" med fötterna,
jag tyckte det var konstigt att hon inte hoppa ner utan låg som en konstig sak bara i luften ,
reste mig upp & märkte att hon ta mig fan låg på tvättkorgen som stod intill fotändan.
Fick dåligt samvete utan att behöva det egentligen eftersom hon inte verkade bry sig så mycket.
Sen efter att jag varit på toa 1 minut ligger den lilla saten på MIN plats , men insåg snabbt
att loppet var kört & det var bara att lägga sig i sin korg igen.
Hon försöker få sova i sängen men eftersom hon inte kan göra det sen ska hon också
lära sig att hålla sig på sin plats.
Nu ska jag slänga i mig det sista kaffet & ringa svärmor så ska vi nog traska upp dit en sväng.
Sen blir det städning för hela slanten.
Just det måste ju berätta att läkaren som skrev ut nya tabletter till mig är bäst !
För han var smart nog att skriva ut en burk med 100 tabletter i istället för 30 st.
Så nu behöver jag ju troligen inte jaga läkare efter nytt recept igen !
Även ett stort grattis till min syster som fyller 21 år idag <3


"Igelkottarna är fridlysta i Sverige, vilket innebär att man inte får skada eller döda dom.
De är inte skadedjur"

Hur ofta skrivs detta i hyresreglerna helt plötsligt om det inte är fullt med idioter
som saknar all respekt för djur ?
Snacka om luffarställe man bor på !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?