Löp på gång .. RÄDDA MIG !

De senaste dagarna har Sina varit jätte knepig , varit överdrivet rastlös , gnällig mm.
Igår såg jag att hon fått flytningar & förstod snabbt att det är dags för lite löp ,
det stämmer överrens med månaderna också .
Jag är beredd att låsa ute henne på balkongen vissa gånger när hon gnäller som tusan.
Men det brukar hon ju göra så det var ju ingen nyhet.
Var precis ute med henne igen , för jag trodde det behövdes kissas lite men icke,
hon är bara allmänt jobbig & jag inget tålamod alls , känner mig hemsk !
Men man kan inte göra så mycket mer än stå ut .
Om det är som de andra gångerna blir det bättre när det väl sätts igång .


Sen har hon ju även problem med att låta kattlådan vara , hon ska upp i röven på katten .
Och just nu hjälper inte fyandet så bra eftersom hon total ignorerar oss när vi säger ifrån.
Ja just det, igår fick dom vara själva tillsammans medans vi var iväg en stund på kvällen,
det gick utmärkt både hund & katt levde när vi kom hem :)
Sina har även börjar lugna sig när han är vid hennes skålar vilket känns skönt.
MEN hon gillar inte grejen med att han får annan mat medans hon får nöja sig med sitt.
Hon blir så kass i magen av burkmat så det finns inte på världskartan att ge henne det då.








Postat av: LAJSA.NET

Haha.. Är hon en liiiten kåååååtis? :P Uh.. hatar hundar som är efter kattlådan!! Vira är likadaaaan.. Eller ska gräva i jord & sand.. Vad finns där tro?? Molly som vi hade innan glufsa i sig färsk kattdiiirareeeee mitt framför ögonen på mig.. äcklas

2008-09-26 @ 12:03:45
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?