Lördagskväll

Just nu är Älsk iväg & hämtar svärmor + några till, han är lite taxi idag ;)
Linn ligger & sover , det gör även Sina & Sims .
Har gått bra mellan dom två också , mest katten som inte var så vänlig först,
så Sina blev lite rädd , ja ni hör ju själva hur det låter !
Men nu är det inga problem , blev lite svarsjuka när Sims tog Sinas plats,
+ att Sina vill mer än gärna ha kattmaten .
Sitter här & inväntar älsk så vi kan fortsätta spela biljard mot varann ,
vi snodde med oss vår stationära dator från svärmor innan så vi skulle kunna spela tillsammans.
Inatt spelade vi fram till 3 , så i morse klev man inte upp försen vid halv 11 tiden , OTROLIGT !
Imorgon lär det ju bli tidigt , sen får vi se vad som händer mer än tvätta & städa.
Nej jag har ingen direkt blogglust , så jag rundar av här !








Postat av: Lisa

Jättebra att ni gör massa saker så slipper du tänka på allt jobbigt :) Utmärkt! Hoppas jag inte fick dig att tänka nu bara, haha ;)

2008-09-21 @ 00:15:48
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?