Mätt & tvätt.

Jag värmde maten jag fick med från mamma i Lördags ,
supergott & mätt är jag vill jag lova.
Sina fick sig en släng också så hon är nöjd & belåten.
Var precis & slängde in en maskin tvätt , otroligt nog har dom fortfarande
inte lagat den andra trots att den varit sönder ett bra tag.
Men har bara ca 3 maskiner sammanlagt så det är ju ingen fara¨.
Just nu slö tittar jag på topmodell 5 , rätt trist faktiskt men finns inte mycket annat.
Har lust att städa lite men får vänta tills Älsk kommer hem & kan tömma spannet
med moppen , glömt det & jag kan inte för det luktar äcklig tallbarr eller något,
får spel & kräks av skiten ju .
Får se hur mycket ork som finns senare , jag ska iallfall trycka i mig massa frukt
när han kommer hem haha.

Har en fråga om någon har tips på hur vi får katten att INTE äta hundmaten,
vi löste problemet med Sina som åt kattmat eftersom kattens kan vi ställa upp ,
men lite svårare med hundmaten för en amstaff ska inte sitta på köksbänken
& katten kommer åt där med :P
För jag kan tala om att Sims har rolig mage nu ju .
Ska väga honom också , men har ingen våg hemma,
för vi ska avmaska honom men vi måste ju veta vikt för dosering .








Postat av: Anonym

Har skaffat blogg om hur det är att bo på internatskola, läs gärna :)

2008-09-30 @ 21:32:29
URL: http://forsbo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?