Namninsamling !

SKRIV UNDER HÄR !

Jag läser denna bloggen ,
där fick jag läsa om en namninsamling alla med hjärta borde skriva under på.
Det är så att en förälder inte får sjukskrivas vid ett barns bortgång ,
är det omänskligt eller vad.
Nej, att förlora sitt barn fött som ofött måste vara det värsta som kan hända en människa.








Postat av: camilla

hej där får man verkligen inte sjuka sej längre på grund av det?? jag miste min dotter ganska tidigt, hon blev några dagar gammal och jag var sjukskriven 3 månader11(1986) och hade en väninna som samtidigt miste sitt barn och om jag inte minns helt fel var hon sjukskriven ca 5månader=( LYCKA tILL MED DIN GRAVIDItEt

2008-09-12 @ 12:52:39

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?