Rubrik , här har du en .

Trodde illamåendet var lite bättre men jag fick mig en käftsmäll istället,
förmiddagen var lugn men nu jävlar är det igång igen .
Lär inte dröja innan jag kräker igen .
Min energinivå är lika med noll .
Har fått sova en stund iallfall , diskat lite & bara tagit det lugnt.
Nu ska jag återgå till sängen & försöka undvika att ha mina inälvor i toastolen.
Om 1 timma kommer väl älsk hem då ska jag laga köttfärsås & spagetti skulle jag tro.
Lutar åt det nu iallfall , men bara tanken gör mig mer illamående , lyckat värre.
Som ni märker är jag den mest negativa människan som går på denna jord,
men just nu känns allt som pest & pina , kan inte se något positivt i det hela för tillfället.

Hörs kanske senare !








Postat av: Anonym

Men det kommer något gott ur det onda :)

2008-09-04 @ 21:28:28
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?