Så sitter man här igen .

Så nu har jag vilat upp mig lite , behövdes & behövs nog lite till men det får
man ta igen med nattsömnen .
Snart kommer Älsk hem också , så snart ska jag börja på maten,
falukorv & makaroner , snabbt & lätt !
Sen blir det nog att våldgästa svärmor & dricka kaffe.
Återstår att se vad kvällen har att bjuda på .
Nu har jag fått halsbränna igen , sluppit det ett par dagar.
Men man vet ju att man lever när halsen brinner !
Nej nu ska jag lalla in i köket & börja på maten ...








Postat av: maria

Det är skit bra med en sånt skötbord=)

2008-09-11 @ 10:18:28
URL: http://andreasflickaa.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?