Svälja piercingkulor är smart.

För första gången på 5 år , ungefär så länge som jag haft min piercing i tungan har jag lyckats
svälja en kula , hur det gick till är ett mysterium.
Satt & käka frukost & rätt som det var känner jag hur staven är lös i munnen ,
men kulan som lossnat var spårlöst försvunnen så den ligger troligen i min mage just nu :P
Lyckat ju  , när jag sedan ska leta rätt på en ny kula så upptäcker jag att varenda j-a piercing
vi har är UTAN kulor , varför? Jo för min käraste har en förmåga att tappa kulorna han har i sin
bröstvårta , så nu får jag ha en platskula i & det är absolut inte bekvämt .
Jaja , får väl bita ihop & försöka leta rätt på något annat annars får vi åka & köpa det sen ,
för den jag ha i nu kan jag absolut inte gå runt med .


Ska strax sätta igång & plocka i ordning lite , blev ju inget vettigt igår så jag gör det idag istället,
sen blir det troligen kaffetjöt hos svärmor , får ringa & höra om hon bjuder på en köpp :)
Men förtillfället ska jag låta frukosten sjunka in & tabletten verka så jag slipper kräkas,
förkyldningen har fortfarande inte gett med sig så jag är fortfarande överdrivet känslig
i kräkreflexerna när jag hostar , snyter mig eller bara går faktiskt.
Jaja , inget man inte tar sig igenom så man ska väl inte klaga för mycket,
kunde varit värre som innan då jag inte kunde resa mig ur sängen utan att kräkas som en gris.








Postat av: LAJSA.NET

Tss.. Vad jobbigt :P .. Jag tappade alltid kulan till min monroe.. Till slut sket jag i det och tog av smycket.. Har säkert tappat 30 kulor på 1 år.. Fattar det inte!

2008-09-09 @ 12:10:18
URL: http://doggzen.lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?