TILL "MIA"

Vad kul att du gillar min blogg ,men jag gillar inte lögner så som att utge sig att vara
någon man inte är , ge du mig din blogg så får du läsa mina låsta ;)

Puss & kram


IPNR: 217.142.136.231
BL-CUSTOMERS-ALVK-SE
Broadband customers Alvkarleby, Skutskar, SE









Postat av: Sanna

Nu har jag lagt upp en nu filmrecension i min blogg, spana in den om du vill :D

2008-09-09 @ 18:12:58
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: erik

Tyck till om killarnas höstmode på min blogg :)



Behöver åsikter från tjejer också! ;D

2008-09-09 @ 18:33:49
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Mia

För det första har jag inte ljugit.

Ett enkelt nej hade också funkat bra.

Förstår inte på vilket sätt vart jag bor ska vara ett problem?

Blogg har jag inte heller för det är inte min grej, men att läsa andras tycker jag om!

Men jag tycker inte att jag ska behöva bli kallad lögnare eller svara ens på detta. // MIA L

2008-09-10 @ 08:54:59

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?