Trött ?

Jag har sovit hela dagen i stort sett , mest för att inte kräkas
vilket jag inte heller gjort .
Men jag vaknade nu vid 17.10 & insåg att jag inte tagit min tvätt,
fick panik & fick rusa ner , tack & lov så verkar det inte vara någon som ska tvätta nu .
Hade varit lite pinsamt om jag snott åt mig en timma extra för jag sovit över tiden .
Men ja sånt händer .
Nu verkar kräkandes lagt sig för idag , det enda jag kunnat äta är blåbärspaj m. vaniljsås.
Gott men onyttigt , ska försöka göra lite mat snart också , älsk slutar om 10 minuter ungefär.
Sen blir det bara mys resten av kvällen , får nog ta ett varmt bad för kroppen värker.
Nej , vill bara bli frisk nu så man kan göra lite vettiga grejer.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?