Usch .

Jag avskyr min plastkula i tungan , tuggumitt fastnar i den , BLÄ !
Är extremt överkänslig för äckel nu så jag kan nästan kräkas av en bild på en människa,
igår höll jag på att kräkas för "Carrie" i Sex and the city gjorde konstigheter med sin tunga
som såg riktigt vidrig ut  (haha normalt beteende jag har ?! )
Jaja , fick tag på läkare efter hundra års kö , olika nummer mm .
Han skulle ringa in receptet på sjukhuset, men roligt nog vet jag inte vad för medicin jag får,
blir en överraskning , förhoppningsvis är det en plånboks vänlig medicin.
Slipper iallfall få kräkas helgen igenom vilket är underbart.
Sen blev det massa kaffe drickande & tjöt med svärmor , en runda till affären också .
Så nu är vi hemma igen & Sina njuter av att ligga i "sin" säng.
Nu ska jag fixa lite kroketter som lunch , haha , göttans !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?