Varit hos barnmorskan ...

Kl. 8.15 hade jag tid hos min bm , tajmade lagom då älsk åker på morgonen
så jag slipper gå både dit & hem eftersom det är en ren kamp att gå den biten.
Kändes bra idag , dock började jag lipa när vi pratade om hur jag kände & så ,
allt är så pass påfrestande nu att jag kvävs av mig själv .
Jag är totalt isolerad eftersom jag inte kan röra mig fritt & hela tiden har ont.
Nartuligtvis kom det på tal om psykolog vilket jag INTE behöver,
jag behöver få ut min bebis , det är allt så jag kan bli återställd igen.
Igångsättning som jag skulle ta upp flöt iväg mitt i allt , blir nog lättare nästa gång.
Men jag fick ur mig en del vilket lättade ordentligt på trycket inombords.
Sfmåtten låg på 32 cm .
Blodtrycket på 120/70
Hjärtljuden på 139-145 slag/min.
Vikten + 25 kg.
Vägde mig för vi ska hålla koll på att jag svällt upp så mycket,
det mesta är ju bara vatten som hon sa .
Men vi tog iallfall urinprov men inget tydde på havandeskapsförgiftning,
hon verkade tro det först eftersom jag har så otroligt mycket vätska.
Det la hon märkte till direkt , just händer , fötter & ben .
Men ska iallfall hålla koll på det så det inte blir för mycket,
sen med min klåda ska vi också hålla koll på så det inte blir värre
för då kan det ju vara tecken på dåliga levervärden.


När jag skulle hem var jag övertrött & i min egna värld så jag gick helt fel först,
men det löste ju sig eftersom jag kom hem ;)
Men det var jobbigt att gå , ont som satan , så nu ska jag vila lite.
Slänga upp benen & bara lata mig .
Älsk är söt han , han oroar sig onödan & har tydligen talat om för dom på jobbet
att han åker hem om jag ringer , tjena här behöver vi inte överdriva.
Han vill ju helst att dom ska göra en undersökning så det inte är något fel .
Men så illa var det ju inte , men iallfall , han är underbar min karl !








Postat av: Beetty

är det förhöjda lever värden du har? jag hade jud et under båda mina, super trist :(.. Hoppas du inte har det.. =)

2008-09-27 @ 16:04:08
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?