Veckorna bara försvinner..

Ja , minst sagt , det är REDAN Torsdag , känns som det var Måndag igår .
Igår var en hemsk dag med massa kräk & äckel , idag verkar det vara åt det bättre iallfall.
Håller tummarna för att inte behöva kräkas en enda gång faktiskt.
Känner mig dock energilös idag också , beror ju dock på förkyldningen som inte ger med sig.
Får försöka hälla i mig te & tugga halstabletter i hopp om att det försvinner.
Måste städa också , eller försöka städa för det kryper i fingrarna ,
vill fixa lite med lillans kläder & sånt , lägga in det mm  , inte ens så långt har jag kommit.
Hon lever rövare därinne som vanligt , hon är gladare för att sparka mig på revbenen 
eller göra så jag själv hoppar till för jag inte är beredd på cirkus konsterna hon gör.
Men det är härligt ändå , nedräkningen fortsätter 64 dagar tills bf ...
Undra när hon kommer , innan eller efter.
Älsk tycker det hade varit klockrent om snorisen kom den 11/11 , på min födelsedag
för då får hon ju nästan samma datum som mig , 081111 ( mitt är ju 881111) .
Jag däremot är inte lika pigg på tanken , BARA för det innebär att gå över tiden .
Ska till barnmorskan på Måndag , ska försöka prata lite om igångsättning & så , 
men numera är jag lite tveksam till det samtidigt inte , vill ju att det ska komma igång av sig självt,
men är livrädd för att gå en dag över tiden bara , jag orkar knappt nu så hur ska jag orka extra ?
Jaja , får väl klura vidare på det , bara hon kommer ut så är jag nöjd.
Nu ska jag ge mig fan på att diska , återkommer senare. 









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?