Barnledig ikväll .

Nu är det dags & hoppa in i duschen , sen bär det av till Johan & Carro.
Ska ut till Höganäs på marknad  , året första :)

Lite senare ska vi hem till päronen & lämna Ängla,
men jag måste vara där en stund INNAN jag kan åka haha ,
min lilla pärla kommer ha det så bra men jag tycker det är lika jobbigt & vara ifrån henne .
Ikväll ska vi vara hemma hos Johan & Carro , äta & dricka gott :)
Sen får vi se vad kvällen bjuder på .
Men tvivlar inte på att vi kommer ha jättekul ...

Nej nu får jag skynda mig.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?