Hos päronen...

Igår ringde mamma med lite små panik , mina syskon fick studiedag idag ,
hon var bokad för jobb & pappa satt i möte hela dagen , så jag fick rycka in & passa skitungarna,
nejdå dom är snälla små barn ;)
Min lillebror som är 9 år älskar att testa gränserna med mig ,
ioförsig är det bara & hota med fritids så sitter hans som ett litet ljus igen haha.

Jag har inget emot & vara här bara skönt att komma från Åstorp.
Dom klarar sig själva , så jag får roa mig på egen hand så det blir bloggläsning mm .
Snoris sover just nu .

Annars blir det en lugn dag, försöka sola bort min fula bonnebränna på armarna ,
sen strax efter 2 kommer mamma hem  .
Så då blir det att tjöta med henne lite :)

Älsk slutar kl. 18 idag, sååå skönt !
Så kommer han & hämtar oss, så blir det väl bara mys för hela slanten .








Postat av: carolin

hej! nej han är ca 3 månader.. men dom jag pratat med bvc &såna har sagt att man kan börja redan då om man vill det där med att det står 4 månader är bara på ett ungefär :)

2009-04-30 @ 10:16:08
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: carolin

hej! okejokej. aa precis alla gör ju som dom vill. nej men va i kvidinge med min föräldragrupp &frågade då deras bvc-tant och hon sa att det där det står 4 månader är på ett ungefär &det gör inte så mycket om man börjar innan osv.

2009-04-30 @ 11:20:14
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?