Påskafton .

Jaha,  så var det självaste påskafton .
Kan inte påstå det är något speciellt för min del , mer än påskägg vill säga ;)

Idag gick vi upp vid halv 8 , käka frukost & mannen åkte vid kvart över.
Han skulle hjälpa sin morbror & flytta idag så vi fick roa oss på egen hand.
Linn satt lite vid datorn & jag kolla bloggar, sen fixade vi till oss & gick ut.
Handla lite & sen gick vi till Perslund & Linn fick leka lite.
Snoris var inte på humör direkt , speciellt inte av att ligga i vagnen ,
så jag fick allt bära henne hem så hon såg allt.
När vi kom hem lugna hon sig, fick lite pure sen var det igång igen.
Hon hade lite högre temp. innan än vanligt & väldigt lös i magen ,
så när fasen ska tänderna dyka upp så vi får lugn o ro allihopa & inte minst Ängla !
Hon somna efter mycket om & men & nu vilar jag huvudet lite.

Vid 3 ska vi vara hos älsk mormor & äta påskmiddag.
Sen får vi se vad dagen bjuder på , får se hur Ängla är i humöret också .

Trevlig påsk !








Postat av: Natta

Man får inte en lugn stund på ett halvår :p Fick inte vi iaf. För tänderna kom med sådär 3 veckors mellanrum och där emellan var det massa gnäll för det kliade så ;)



Hoppas ni får det bättre! Blev massa sömnlöst här :P

2009-04-11 @ 23:29:26
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: carolin

ja det är hemskt. är fortfarande bakfull :(

2009-04-12 @ 15:39:05
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?