Så var det Tisdag.

Idag har jag faktiskt inte haft tid att blogga, imorse tyckte Ängla vi skulle gå upp
redan vid halv 9 , så jag masade mig upp & fixa frukosten.
Läste tidningen & drack kaffe i stillan ro för snoris var road med att sitta i sin matstol
& äta leksaker ;)
Efter en stund blev hon trött igen & somnade gott.

Syster har varit här idag också , plockar ögonbrynen & sånt roligt haha;)
Fick punktera en finne HAHA.

Hon åkte vid halv 4 tiden & strax efter somnade Ängla , så nu roar jag mig själv
framför datorn & funderar på om jag också ska lägga mig en stund.
Älsk slutar inte försen kl. 19 idag, påskschema som det så gulligt heter.

Skriver lite mer sen & bjuder på lite bilder ..










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?