Våren håller i sig.

Lite sent att skriva godmorgon kanske , för jag har varit uppe sedan 10 ungefär.
Vaknade & såg solskenet , härligt.
Jag mår som bäst under vår & sommarhalvåret & efter ett orklöst halvår i mörker
vaknar jag till liv igen & är överdrivet pigg & glad.
Men det behövs.

Just nu ligger Ängla & sover , när hon vaknar blir det fixa till oss & gå ut alla 3.
Senare ligger Väla på planeringen , hitta en jacka till Ängla & sen ikväll
ska vi till mina päron & äta där.

Försöker även lägga upp bilder  , men det går inte riktigt,
innna har man dator levt sig egna liv & inte fungerat normalt,
nu däremot är det blogg.se som har fått tuppjuck .
Men får prova lite senare.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?