Ängla säger godmorgon till resten av huset...

Idag fick man inte sova vidare , utan fick snällt vakna vid 8 men fick iallfall ligga &
dra mig en halvtimma & det tackar vi för .
Den lilla terroristen har fullt hallå här hemma & bankar en av gitarrerna som hänger uppe
in i väggen om och om igen , för det låter ju .
Nackdelen är att det inte är samma känsla för mig utan mer att huvudet vill sprängas,
men ja , grannarna får sig en spelning & det kan dom jäklarna gott ha !

Jag ska fixa kaffe till mig & se om Ängla vill ha gröt vilket är liten chans med tanke på att
hon åt välling för en timma sedan .
Men lite frukt går alltid ner , det är jag säker på .

Jag har nog inte mer att skriva faktiskt , nu ska kaffekokaren få göra sitt &
jag ska busa lite med Ängla :)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?