Bara för jag har så jäkla tråkigt...

HALLÅ , snorungen sover än !!
3½ timma det var längesedan hon sov så länge på samma sovpass.
Jag har skittråkigt eftersom jag inte har någon att prata med haha .

Satt & kika på "babyhoroskop" mycket stämmer faktiskt.
Här kommer lite om Änglas ( mitt & Linn´s också för den delen , gubben har det inte lätt )

Skorpionen
23 okt - 21 nov
Din Skorpionbaby är ett riktig litet busfrö, som gärna retas för att få dig att visa dina känslor och som älskar att locka dig till skratt. Hon överraskar dig ständigt genom att bete sig annorlunda mot vad du väntat dig, och är inte alltid den lättaste att ha att göra med. Men hon är inte busig på ett bullrigt eller särskilt livligt sätt ,utan är snarare en ganska klurig liten bebis.





Sen hittade jag detta med...

Tisdagsbarn är vanligen starka och handlingskraftiga, men de är ofta krigiska och går anfallsvis tillväga.










Postat av: I M B E R P L U V I A *

Tycker det ärr sååå jävla jobbigt. uh.. ooorka.. Han vill tillbaka till Bajsborg.. vi har lix bott i dessa trakter i typ 2 år nu och inte lärt känna en själ :(..

2009-08-14 @ 18:01:38
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: Anonym

svar:Haha men det känns konstigt att man tänker på julklappar nu.haha

2009-08-15 @ 01:07:23
URL: http://esks.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?