Den kan komma till användning ändå ...



Idag slog det mig att min mobil har väldigt användbara funktioner eftersom det är Windows program i den .
Jag har suttit & kladdat ner träningsprogram på papper som ska med till gymmet vilket bara känns skittråkigt
att springa runt med men i själva verket kan jag lätt slänga in all på mobilen ,
de övningarna jag är osäkra på namn kan jag bara lägga till en bild på också .
Tycker det är tio gånger bättre & slippa dras med papper man ska hålla rätt på .
Sen är det enkelt & skriva in hur mycket man klarat av viktmässigt , kontiditionen , kcal mm .
( Annars får jag ju ha en pennjäkel med mig också ) .

Min man sa faktiskt till mig precis att jag har en mobil proppad med funktioner
& allt jag använder det till är att smsa & ringa.
Det stämmer men det vägrar jag erkänna ;)
Prylbögen inom mig gapade när jag såg Omnia för första gången ,
den tystnade inte försen jag fick en haha.

Men nu ska det bli ändring på det , för nu ska den komma till viktig nytta :D








Postat av: I M B E R P L U V I A *

Ja det har jag, vill ändå inte funka :´((((((

2009-08-09 @ 01:50:32
URL: http://imberpluvia.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?