Ge mig kaffedropp ..



Varför all denna trötthet ?
Ioförsig så bröt jag rutinerna helt genom att lämna hemmet redan kl. 10 haha.
Då brukar jag sitta helt slut i soffan .
Jag hade kunnat sova nu faktiskt men Ängla vaknar nog snart så då blir
det bara jobbigt att behöva börja om igen ;)
Hon har sovit sedan 12 ungefär men vaknade till en snabbis .

Får slänga på lite mer kaffe & se om vaknar lite , är döhungrig också men orkar inte äta,
jag är lite knepig haha . Ska iallfall roa mig på FL lite , är knappt inne där, 
ser mest om någon skrivit något till mig & så , jag slår på stort idag & kikar i forumet ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?