Ge mig nikotin kanske?

Jag tänkte vara lite smart idag ( eller dum ) & prova att sluta röka när cigaretterna var slut ,
hade 2 kvar i morse & tänkte skita i att köpa nya .
Jag har lyckats hålla mig ifrån att gå dom få meterna som är till affären & det är jag riktigt stolt för ,
inget nikotin sen 10-11 tiden i förmiddags , det är storslaget haha.
Irritationen ligger i luften om man säger som så ..
Men jag ska se hur länge jag står ut .

Just nu vilar Ängla , vi har stojat & haft oss ett bra tag .
Hon älskar att leka med liggdelen till vagnen , jag provade & lägga henne i den en gång &
nu tycker hon den är superrolig , blir som ett litet gömmställe när suffletten är uppe haha .
Hon lägger sig t.o.m & gosar med sin nuttis där i .

Älsk slutar om 5 minuter så jag ska börja fixa på maten , blir kasslergratäng idag ,
var länge sen jag gjorde det så det får allt bli idag .

Skriver lite mer senare ...








Postat av: Anonym

You can do it ! :D



Jo de är alltid mysigt att ha dom hemma :D!

2009-08-18 @ 17:27:30
Postat av: Sandra

Haha jag är på 20+ haha :P.. Ja sant, bad mamma gömma vågen & måttbandet igår så jag inte tänker på de, för kollar mig hela tiden annars :P

2009-08-18 @ 19:57:27
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur gör ni kasslergratängen? :)

2009-08-18 @ 21:00:33
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?