Godkväll .






Idag har vi såld den gamla vagnen , skönt att bli av med den med tanke på att den bara tog upp plats
i lägenheten , gick snabbt för vi la ut den igår vid 22.30 tiden ungefär & vid 12 idag var den borta :)
Efteråt körde älsk mig till Landskrona , var på mammaträff där .

Vid 3 kom min make & hämtade oss , åkte in på babyland för vi ska ha en jäkla skötväska eftersom
korgen under vagnen är så liten så det så mycket pill & ha en väska där under,
men jag lägger ingen förmögenhet på en sketen skötväska , var några för 200-300 kr men ack så fula :P
Åkte till Babypoffsen & där hade dom inget intressant heller, enbart ex. babytravel mfl . och vi har faktiskt en quinny,
då kan vi inte ha en babytravel/brio ( ni fattar ) skötväska haha.
Så jag ger upp , ska kolla runt på nätet lite om inte jag hittar något köper jag bara en vanlig väska man kan hänga över ,
går lika bra för det ska bara packas ner ändå .
Så allt vi köpte med oss var en nappflaska .

Efteråt åkte vi till Biltema , bilen skrek efter olja så det fixa lilla jag ,
aset behöver nytt bromsok också men det är inte det lättaste att få tag på ( därav namnet aset ).
Träffade älsk´s farbror , prata lite med honom & så .
Sen bar det hemmåt , fixa mat  & gott var det :)
Syster kom & underhöll oss också nu ikväll  , Ängla fick badleksaker som piper & dom gillar hon såklart !

Snoris har blivit jätteduktig på att stå helt själv , i Landskrona ställe hon sig ett par gånger & ikväll
har hon gjort det jättebra , till & med dansat en snabbis utan stöd haha .
Sen har hon skakat loss här hemma till lite musik & busar med oss. 
Så det blev sen kväll för henne idag !











BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?