Han vet hur man berör med musiken .

Ken Ring , rapparen som vet hur man ska beröra med sin musik ,
varje gång jag hör hans låt tänker jag på min älskade storebror .
Förr gav hans musik mig någon slags inre frid , ett litet hopp kan man också säga.

Precis lyssnade jag på hans nya låt skriven till hans cancersjuka syster , "Be en bön".
Jag lipade såklart , jag känner enomt mycket inför den förbannade cancern & med
hans röst & ärliga känslor kan man inte bli annat än berörd.









Postat av: Sofia

Sjukt bra låt, började också lipa när jag hörde den, så det är inte du som är blödig ;)

2009-08-25 @ 16:12:28
URL: http://brunettsofia.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?