Hemma igen ...

Precis kommit hem , varit iväg sedan halv 10 imorse så nu är det rätt skönt & sätta sig ner
& lägligt nog sover Snoris gott i vagnen .
Iallfall varit på Öppna förskolan , var trevligt så det blir nog fler gånger.
Fick komma in till BVC sköterskan också så det blev en 10 mån kontroll idag.
Hon gissade först på att Ängla skulle väga 10 kg för hon såg ut som en 1 åring
men jag sa max 9 kg eftersom hon vägde 8500 gr den 3/8 .
Idag vägde hon 8650 gr & var 73 cm .
Så hon följer sin kurva perfekt & ligger lite under i vikt & lite över i längd på den vanliga .
Hon sa även att det tar inte lång tid innan hon går för hon visade att hon kunde ta några steg,
så nu får vi se om det stämmer ;)

Blev även lite små chockad över att hon sa att lite salt är ingen fara ,
det var förr man sa att absolut inget salt & peppar men nu är det tydligen inte så .
Hon tyckte vi gott kunde ge henne lite stekt falukorv eller köpe köttbullar .
Jag har varit extremt noggran med saltet förstår ni , det var inget hon fick ha i sig men ja,
man lär sig nytt varje dag haha.

Efteråt följde vi med Chornelya & NovaLee hem & tog en kopp kaffe .
Ängla terroristerade deras balkong genom att banka & ha sig haha.
Men på slutet blev hon så övertrött så det var lika bra att kila hem så hon
får sova ordentligt , tog inte många meter innan ögonen föll ihop på henne.

Pratade även med syster så hon ska snart komma så idag är man översocial haha !
& jag ska fortsätta jaga syon som verkar gått under jordens yta för man får inte tag i människan ...








Postat av: Linn

Haha min dotter är fasiken nästan 70 cm lång och några månader yngre. Undra hur lång hon är när hon kommer upp i 10 månader!! xD

2009-08-24 @ 16:27:11
Postat av: Natha

http://myanalife.blogg.se/ =)

De jag inte gillade var de som stod längst bak. Nu skriver hon mest om hur dåligt hon mår och att ingen vill ha de som hon osv. Men i början av bloggen så skriver hon om hur äckliga folk är som måste äta. De stör mig :P bara för man har en ätstörning kan man ju fortf förstå att andra behöver mat :S låter bara korkat.

2009-08-24 @ 21:07:18
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?